QUESTIONS

weheartit

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Oftast! Är ganska duktig på att komma i tid för jag tycker att det är så extremt pinsamt att komma in sist i klassrummet tillexempel.


HAR DU BRA KONDITION:
Nej, det har jag verkligen inte. Den måste jag verkligen jobba på!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Med webbkameran på datorn så va det nog senast idag :$

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Förkyld... Nej men sugen på livet. Vill göra det jag drömmer om och ingen ska få stoppa mig!

weheartit


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Skulle nog tro att det är svart och grå...


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej det tycker jag verkligen inte.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Jag grät idag, kände mig lite ensam... :$

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, ingenting att skämmas för.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, låg och kolla på alla avsnitt av ett program som heter Svaleskär som har gått på SVT som min fina vän Julia har visat för mig! 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Vatten, iskallt gärna!


weheartit


KAN DU LAGA MAT:
Jag kan, men sen behöver vi inte prata om hur det blir... 

ÄR DU NYTTIG:
Nej, inte nånstans. 

ÄR DU BLYG:
Nja, det beror på. Om jag ska träffa någon som jag inte har pratat med eller sett någon gång så kan jag vara blyg.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Jag gick upp klockan nio-halv tio. Va ju hemma från skolan idag.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Kommer jag inte ihåg.... Sjukt längesen i alla fall. 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Singstar är roligt!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej. Spyr nästan aldrig (och det är jag glad för).

JAG SOVER:
I min säng, och håller om en kudde för att känna mig mindre ensam. 

VAD SA DU SENAST?
"Jag vet inte"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Tyvärr så va jag ju inte det. MEN NÄSTA ÅR DÅ J*VLAR!


gotland


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Elin, Julia eller Amanda! 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mycket. Nej men ingenting speciellt.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja det tycker jag! Dom duger!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Känns som om jag har väldigt ont i halsen idag mamma" 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.

HAR DU KÖRKORT:
Moppekort ja! 

ÄR DU ENSAM NU:
Ja. 


weheartit


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Ingenting som jag kan komma på just nu!


kommentarer
namn: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Taaack så mycket, gud vad jag blev glad av din kommentar :D

2011-09-09 @ 23:36:30
bloggadress/hemsida: http://alicesmamma.blogg.se/
namn: elin | hög på livet

2011-09-10 @ 13:50:27
bloggadress/hemsida: http://xxl.webblogg.se/
namn: Sofia Andersson

Söt blogg! :D

2011-09-10 @ 15:28:58
bloggadress/hemsida: http://alsolian.blogg.se/
namn: simone

Grymt snygga foton här :)

2011-09-12 @ 12:42:51
bloggadress/hemsida: http://simoneh.se

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0