NY BLOGG

Ny start såhär innan sommarlovet börjar. I den här bloggen så kommer jag skriva om min vardag, lägga upp bilder och musik, bloggen kommer även handla om min absoluta favoritstad New York. Jag har däremot aldrig varit där men att åka dit står högst upp på min önskelista!



Jag har två dagar i skolan kvar vilket är väldigt skönt. Jag slutar på fredag och sen i höst så gör jag mig redo för sista året på högstadiet och grundskolan.




Jag har blivit fast i boken Elsas Värld. Andra boken av Sofi Fahrman. Jag läste hennes första Elsas Mode och älskade den. Jag kände mig lite tvingad att läsa tvåan och jag har nyss börjat och jag älskar den redan!








Puss ♥












kommentarer

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0