DU MIN VÄN I LIVET

Som sagt så har jag slutat med 30 dagarsutmaningen om ingen har missat det.


Igår så träffade jag Elin, vi träffades vid ica och köpte med oss allt gott vi kunde komma på, grillad kyckling, potatissallad, godis, munkar och dricka. Sen så styrde vi våra cyklar mot Hacksta Ö.

Där hade vi picknick och pratade, skrattade och hade det bra! Sen så cyklade vi till scorett för jag skulle köpa ett par låga converse, men dom hade inte kvar några.
Sen så köpte vi isglass och la oss på en filt i gräset i säkert en timme och bara snackade och skrattade för att sedan åka tillbaka hem! Tack för en bra dag Elin!




kommentarer
namn: elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

- Tack själv!!!

2011-06-29 @ 15:35:28
bloggadress/hemsida: http://flickanirandigpyjamas.blogg.se/

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0