DAG 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



En bild på mig.


10 FAKTA OM MIG :

1. Jag är 15år.

2. Jag är rödhårig från botten (REAL GINGER)

3. Jag älskar att sjunga och drömmer om att jobba med musik när jag blir stor!

4. Jag är allergisk mot jordnötter och har vart det sen jag var 6 år.

5. Jag tycker inte om att vara så lång.

6. Jag bor i Kungsör med min pappa.

7. Jag har svårt att träffa personer för första gången.

8. Jag har väldigt lätt för skolan. Fast jag hatar den.

9. Mina föräldrar är skilda sen jag var tre år.

10. Jag och Amanda ska flytta till New York när vi blir stora.

kommentarer
namn: Elin

GINGER 4 LIFE =)

Hur lång är du då? =)

2011-06-16 @ 23:05:20
bloggadress/hemsida: http://unreasonables.blogg.se/

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0