THE BIG CITY

Jag har nyss kommit hem från Katrineholm där jag har vart med mamma och det jag fick med mig hem va en svart långklänning från Åhléns och en B&J. Bild på klänningen kommer!

Jag är ledsen för att jag la upp lite depp inlägg menmen.

Igår så va jag på Gustavsvik hela dagen. Shit va kul vi hade! När vi kom hem så stack jag och Jossan till Ica och köpte varsin glass och slog oss ner på en parkbänk och klagade på att vi hade så ont i kroppen efter att åka vildforsen över 100 gånger! Mysigt!

                                                                                                                             
                         
Mina bruna linser på bilden! 



Puss ♥
                                                   

kommentarer
namn: LISA

SVAR: Tack så mycket :D

2011-07-16 @ 00:31:10
bloggadress/hemsida: http://blogofmine.blogg.se/

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0