SMÅLÄNDSKA SKOGARNA

Just nu sitter jag hemma hos min ena moster där jag och mamma har sovit inatt! Tyvärr så åker jag och mamma hem idag...
Igår när vi kom så åkte vi till Linda och där plockade vi ur alla våra grejor. Sen åkte vi vidare till dom andra. Det var så kul att träffa dom! Och min kusin Emmie va där och vi har EXAKT samma hår färg! Gå in på Boels blogg så finns det bilder på Emmie!

Vi jorgubbar med vaniljglass och grädde. MUMS! Och sen åkte vi till Gislaved där vi handlade lite chips och sånt för att sedan åka tillbaka hem till dom och kolla på Snabba Cash!

Åh vad jag kommer sakna alla när vi åker hem. ♥



BTW, kolla in denna bloggen! Rikligt med inspiration!



kommentarer
namn: Boel

Det var så roligt att träffa dig fina Fia! Nu tänker jag se till att vi träffas varenda år! :)



Sv: Ja jag skrev inlägget innan vi öppnade chipspåsen och jag tänkte att det borde jag tagit med, det var ju typ det godaste!! :)

2011-07-22 @ 08:57:34
bloggadress/hemsida: http://mittlivioz.blogg.se/

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0