+

Jag heter Sofia Victoria Gustafsson.

Jag är för tillfället rätt nöjd med livet

Jag är duktig på att klandra mig själv. och prata alldeles för mycket.

Jag tycker inte om människor som försöker vara någon annan, ormar, spindlar, kyla.


Jag är jättedålig
på matte.


Jag läser
just nu snabba cash. annars läser jag inte så mycket. mest när jag var mindre

Jag gillar mina vänner, livet, sommarn, våren (bara för att jag fyller då), musik, typ allt.

Jag sjunger
hela tiden. eller nästan i alla fall. (bara jag som sjunger när jag klipper gräs?)

Jag älskar att ta min gitarr, sätta mig på gräset alldeles ensamn (om jag är på Gotland) och bara spela.

Jag önskar att jag var mer poetisk.

Jag är inte speciellt bra på att motivera mig själv.

Jag pratar väääldigt mycket. och det är hälften ungefär som är något viktigt.

Jag tycker om new york och nästan allt därtill.

Jag är beroende av min iphone.

Jag har på mig shorts, linne och en kofta.

Jag dricker mängder av kolsyrat vatten ♥ och om jag är frusen dricker jag kaffe eller te.

Jag lyssnar på det mesta egentligen. men dom som jag fastnat för extra mycket är incubus, lars winnerbäck och maskinen.

Jag blir arg på männsikor som sviker.

Jag är rädd för att bli krossad. och att misslyckas.

Jag kan inte förstå att skolan snart börjar och att jag ska börja nian.

Jag är pinsamt dålig på att plugga, har jättesvårt att koncentrera mig.

Jag vill just nu bara komma hem.

Jag har en längtan till jag och amanda flyttar till new york. vi SKA flytta dit.




kommentarer
namn: amanda

ja sweetie det SKA vi! :) ♥

2011-08-08 @ 22:20:23
bloggadress/hemsida: http://showbyamanda.devote.se
namn: elin | hög på livet

- tro mig, det är så himla himla himla bäst!!!!

2011-08-09 @ 11:14:08
bloggadress/hemsida: http://xxl.webblogg.se/
namn: Felle ;)

Jag snor den där!

och jag saknar dig verkligen mycket!

vi måste ses snart!!

<3



fråga gärna någonting på min frågestund på min blogg!



http://felicialindberg.devote.se/blogs/11521610/fraagestund-.htm

2011-08-10 @ 16:34:15
bloggadress/hemsida: http://felicialindberg.devote.se

kommentera här



ditt namn:
stammis?

e-postadress: (visas bara för mig)

blogg/hemsida:

kommentar:

trackback
RSS 2.0